Site icon Сенсация

Рекрутинг IT фахівців та A-players

Рекрутинг IT фахівців та A-players

 У пошуку і залученні справжніх A-гравців, які мають високий потенціал і є справжніми лідерами, часто виникає проблема: як визначити їх здібності та якості, якщо ви не знайомі з ними? Вони можуть мати надихаючі soft skills, але як їх розпізнати без попереднього досвіду спільної роботи або хоча б без чуток про них. Кожна рекрутингова агенція з підбору IT персоналу має це знати.

IT рекрутинг в Україні для A-players

Перш за все, А-players можна побачити здалеко за наступними характеристиками:
 

Що таке рекрутингові агентства для тих, кому не потрібні A-players?

Топ-виконавці стануть надзвичайно цінним придбанням — і знайдуть своє місце в компаніях, які створюють реальну цінність, розробляють продукт, який вирішує конкретну проблему ринку або суспільства.

Але все ж таки A-players не потрібні усім компаніям. Розглянемо, яким саме: 

1. Де немає соціальної цінності: Наприклад, гральні ігри, мікрокредитування та інші напрямки, де компанії не створюють цінності та не вирішують проблеми суспільства. В таку сферу важко привернути топ-виконавців і ще складніше утримати їх. На кінець, компанія, яка вирішила найняти А-гравця, просто витратить багато грошей на пошук, привернення та утримання такого співробітника.

2. Засновник — не A-player: Оскільки A-players привертають собі подібних, малоймовірно, що топ-виконавці надовго затримаються в компанії, де засновник не відповідає їх стандартам. Це може бути через занадто сильний контроль або надмірне втручання в процес, або ж через відсутність співпадіння в цінностях і менталітеті засновника і виконавця.

3. Компанії з невизначеними або незрозумілими цілями: Топ-виконавці потребують чіткої мети, яка визначає, що компанія прагне досягти. Відсутність ясної стратегії і візії може призвести до того, що топ-виконавець не буде мати достатньої мотивації для роботи в такій компанії. Крім того, це може вплинути на його кар’єрний розвиток.

Exit mobile version